Gezocht : enthousiaste zwemleraar ( of zwemjuf)

Vorig jaar volgenden de twee oudste zwemles op woensdagnamiddag, bij Bloso. Nina voelde zich toen niet echt goed in de groep, te klein voor haar leeftijdsgenootjes en te oud voor de watergewenning. Het is toen niet gelukt om haar te leren zwemmen. Maar nu is ze er echt helemaal klaar voor.

Ik zoek nu dus dringend, voor volgende week (en de weken nadien) een enthousiaste en lieve zwemmeester of juf. Het zwembad is verwarmd en we zijn de komende weken zo goed als altijd beschikbaar, zowel overdag als in de vooravond.

Wie kent er zo iemand , liefst in de buurt van Gent? Wie kan helpen ?

4 gedachten over “Gezocht : enthousiaste zwemleraar ( of zwemjuf)”

  1. Stel dat je niemand zou vinden tegen volgende paasvakantie, of geen goed alternatief vindt voor privéles/zwemles in uw buurt, dan stel ik voor dat Nina een weekje komt logeren volgende paasvakantie en hier samen met onze kindjes zwemles komt volgen in het Olympiabad. Intensief maar ze zal kunnen zwemmen, gegarandeerd.
    Hoop natuurlijk dat ze het kan leren bij jullie in de buurt, maar ik meen het hoor.

  2. Ik heb vandaag mijn neef gezien en hij zou dat zien zitten. Zijn vriendin trouwens ook. Hij is een jaar of 25, leraar LO van opleiding en ook redder. Zijn vriendin is onderwijzeres, maar heeft ook een paar jaar LO gedaan. Ze zijn allebei super met kindjes.

  3. Hallo! Ik kwam toevallig op deze pagina terecht omdat ik op zoek ben naar iemand die bij ons thuis wil komen zwemled geven aan mijn dochtertje van 5, een vriendje en nichtje. Kun je me de coordinaten doorgeven van jouw zwemleraar aub? We wonen un zwijnaarde. Alvast bedankt! Groetjes, Annelies

  4. Hallo,
    ik hoop dat jullie kinderen intussen allemaal kunnen zwemmen.

    Indien er toch nog interesse zou zijn bij jullie of bij andere lezers, mogen jullie mij steeds contacteren.
    Ik geef prive-les in het Strop, voor meer informatie:
    0497 04 88 69 of
    mathieu.vandersluis@gmail.com

    Mvg,
    Mathieu

Reageer

