Flocken

image

Veel ijverige wijven doen het al lang. Ik heb lang de boot afgehouden. ‘Knippen is zo mijn ding niet. Ik heb daar niet genoeg geduld voor. Die applicaties zijn wel tof maar zijn ze ook droogkastbestendig? Wil ik de kleerkast van mijn dochters vullen met zo fragile T-shirts? Zo maak ik het mezelf toch moeilijk. ‘

Maar het is te cool om te laten liggen. Ik wou het op zijn minst eens proberen en dus bestelde ik een paar vellen. Samen met een vriendin ben ik er dan toch voor gegaan. Het resultaat overtrof de verwachtingen. Echt tof, al zeg ik het zelf. Nu hopen dat de applicaties tegen een stootje kunnen.

6 thoughts on “Flocken”

  1. Ze zijn echt cool!! Waar haalde je de prentjes? Want ik heb hier ook nog wat flockfolie liggen… Al denk ik dat Gaëlle toch weer voor een prinses of fee of kroon of hartje zal gaan 😉

  2. superleuk! niet wassen met wasverzachter en in principe ook best niet in de droogkast, maar dat laatste doe ik wel. nadien strijkijzer langs de averechtse kant er nog eens terug op (ah ja, want anders plakt uw tekening tegen uw strijkijzer, gniffel) en klaar! ik heb voor kadeeke zelfs een T-shirt gemaakt met het superman-logo, en daarvoor rood en geel op mekaar geflockt. gaat prima!

Reageer

