Puzzelen

“These are a few of my favorite things…”

Puzzelen doet Nina echt graag (als ze niet met de Playmobil speelt). En dus bestelden wij haar een persoonlijke fotopuzzel van, whoehoe, 200 stukken. Twee avonden hebben we er aan gewerkt met het hele gezin, en ik ben trots want de eerste versie is klaar.

Kinderen willen in uiteindelijk allemaal hetzelfde: aandacht. En dat kreeg ze want vanaf nu wordt er bij ons dus gepuzzeld, opnieuw en opnieuw, tot we er bij neervallen.

Gelukkig bestelde ik er een kader bij (die meer kostte dan de puzzel zelf). Dat is mijn ontsnappingsroute. Puzzelen is leerrijk maar er zijn grenzen. Vroeg of laat ga ik het beu worden, en dan hang ik ding op in haar kamer.

2 gedachten over “Puzzelen”

Reageer

