Retro

Het is de schuld van Instagram. Iedereen wil plots van die semi-sepiabeelden. En ik hou ook wel van retro, zeker als het licht en dus de kleuren tegenvallen. Toch twijfel ik vaak. Het is zo een gimmick, een trucje waar je, volgens mij, beter zuinig mee bent. Ik wil mezelf ook niet te snel in een heel specifieke stijl duwen. Kleur, zwart-wit, retro of net niet: ik wil kunnen kiezen, iedere keer opnieuw. En dus bij Ineken was ik vooraf wel van plan om de retrotoer op te gaan, tot ik de beelden zag end dan koos ik toch voor kleur.

2 gedachten over “Retro”

Reageer

