Rozenbroeken

De hele zomer beloven we de meisjes al een bezoek aan het nieuwe zwembad Rozenbroeken. Maar zolang de zon buiten schijnt, zwemmen wij buiten. Dit weekend viel het weer tegen en trokken we dus naar het waterrecreatiepark. Aan de kassa’s hebben we erg lang moeten wachten, maar verder ben ik een en al lof over het nieuwe zwembad.

Het water is lekker warm, voor de kleintjes is er enorm veel te beleven en ook met Manou heb ik veel plezier gehad in de verschillende glijbanen. Wat een geluk, zo een leuk zwembad zo dicht bij ons huis. Mij ga je niet snel nog in Centerparcs tegenkomen. Dit is veel leuker, veel moderner, veel stijlvoller. Ze hebben er trouwens ook een wellness-centrum dat ik binnenkort zeker eens ga proberen. Maar eerst nog een beetje genieten van de laatste zonestralen.

 

3 gedachten over “Rozenbroeken”

  1. als je met kleine kindjes gaat vind ik het schandalig duur want ze mogen maar vanaf 6 jaar op de glijbanen en de wildwaterbaan… en je bent verplicht om zo’n duur ticket te nemen want het peuterbadje bevindt zich in die zone… ik ga de volgende keer gewoon terug naar merelbeke, veel goedkoper en (voor de leeftijd van mijn kindjes) minstens even leuk.

Reageer

