Harry malter

Enkele maanden geleden kocht ik via Groupon vijf toegangstickets voor Harry Malter, aan 6 euro per persoon. Dat zou deze zomervakantie wel eens van pas komen, dacht ik. Maar de vakantietijd vloog voorbij en zondag vervielen de bons. We moesten en zouden zondag dus naar Harry Malter gaan. Grouponstress noemt mijn man het 😉

Het park heeft niet zo een goede reputatie. Het zou oud, vuil en dieronvriendelijk zijn. Maar het is vlakbij en de combinatie park, dieren en speeltuin trekt mij wel aan. Ik vind Harry Malter bovendien betaalbaar, zeker met Groupon (of op woensdag) en zeker in vergelijking met Plopsa. We gingen en zagen veel leuke dieren, van dichtbij. Aapjes, stinkdieren, hangbuikvarkentjes, papegaaien, stokstaartjes en nog zo een paar rare wezens.

En dan waren er bootjes, een oude molen, een rit in de huifkar, een circusvoorstelling én een rit op de rug van een echte kameel. Nergens hebben we lang moeten aanschuiven. Heerlijk. We hebben veel gelachen en de kinderen kregen er maar geen genoeg van. Ja, het park is dringend toe aan een vers likje verf maar dat kon onze pret niet bederven. Volgend jaar gaan we zeker terug. Ik kijk er nu al naar uit.

4 gedachten over “Harry malter”

  1. ik vond ’t ook een charmant park
    vader rijdt met de treintjes en stal de show in ’t circus op zijn fiets
    dochter gaf rondleiding bij de dieren
    grootvader stond wat water te “nevelen” om de bezoekers af te koelen
    en zoon toverde wat duiven uit zijn mouw

    ik vond ’t ook voor herhaling vatbaar

  2. Ik was ook van plan er te kopen maar heb er nog van Bobbejaanland en die moeten ook dringend gebruikt worden … Maar ziet er idd heel leuk uit! Mij heb je gemakkelijk kunnen overtuigen, ik ga dit ook eens doen! Het moet niet altijd groots zijn…

  3. Dit weekend zijn wij naar De Sierk geweest in De Haan. Een echte aanrader! Wij hebben ons kostelijk geamuseerd! De Sierk is een ‘tuin’ met allemaal speelhoekjes, circustenten, woonwagens, … waar kinderen en ouders (jawel) zich ten volle kunnen uitleven. Een zeer mooi alternatief voor de commerciële parken en speelpleinen. Let wel, De Sierk is enkel open in de namiddag en na de herfstvakantie gesloten. Gaan!

Reageer

