Francip An

Een goede blogtitel is moeilijk. Ik ga voor openheid en eerlijkheid, en daarbij hoort een echte naam, echte foto’s en een echt adres. Vroeger had ik twee blogs. “Mijn meisjes” vond ik een beetje te beperkend, en “mijn donkere kamer” refereerde weer te veel naar fotografie. Die titel had ook zo een donkere en ietswat negatieve connotatie. Ik heb “mijn donkere kamer” op een bepaald moment bewust stopgezet om een einde te maken aan al de discussies. Geschreven woorden wegen veel zwaarder dan gesproken worden, dat heb ik toen moeten leren (en moeten leren aanvaarden).

Dus hield ik het maar bij An, An Nelissen, ook al vond ik dat een beetje … saai. Spijtig dat mijn ouders me zo een korte Vlaamse naam gaven. Iets exotisch was handig geweest. En dan noemde deze leuke dame me plots Franchipanneke. We hebben elkaar onlangs “in real life” ontmoet, in de Ikea off all places. De online wereld toetsen aan de realiteit is altijd een beetje spannend. Gelukkig bleek de echte Eva dezelfde als de online Eva, en verliep onze “blind date” vlot en gezellig.

En kijk: nu heb ik dus een nieuwe blogtitel, dankzij haar. Ha, dat bloggen dat is toch geweldig he 😉

3 gedachten over “Francip An”

  1. You are interested in purchasing real estate, and need
    information that is presented in an easy to understand, clear format.
    If this is true, the information provided here will be exactly what you need.
    Here you will find some great advice and tips that will be easy to understand.

  2. hà cool, dat was dan mijn goeie daad van de dag :p
    ik kom net thuis uit vakantie, ben volop aan het bijlezen overal, en dan lees ik over franchipanneke… hihi, vind ik wel leuk, zo onbewust iemand happy maken met haar naam 😉

Reageer

