Ergernis van de dag

Mijn auto rammelt. Op zich vind ik dat niet dramatisch, ware het niet dat ook mijn autoradio het niet meer doet. Flo heeft zo een mijn bankkaart en een hele reeks munten in de cd-sleuf gepropt waardoor het ding helemaal tilt slaat. Ik kan mijn wagen moeilijk missen maar na een paar weken zonder radio naar Brussel te pendelen, kon ik het gerinkel niet meer aan. En luisteren naar de radio (of naar mp3’s) via de luidspreker van je smartphone is echt niet aangenaam.

Komt in orde, zei de garagist gisteren. Vandaag kreeg ik een ander verhaal. Het getik en gerinkel kwam niet van mijn radio. Dat was duidelijk maar zehadden het probleem toch niet kunnen oplossen. En de radio bleek ook niet meer te fixen. “Maar een nieuwe zou ik er toch ook niet insteken, gezien het aantal kilometers van uw wagen. Ahja, dat is dan 200 euro.” Tweehonderd euro voor … niets. Ja, ze hebben natuurlijk gezocht, eens met de auto gereden en omdat ze toch niets vonden, besloten ze mijn wagen maar een onderhoudje te geven. Zucht.

Wat is dat toch met de automobiel en de bouwsector. Altijd klagen over de crisis maar ze vragen per uur gewoon meer dan een gemiddeld hoger geschoolde bediende. En moest het werk dan nog stipt en goed gedaan zijn… grrrrrrrrr

2 gedachten over “Ergernis van de dag”

Reageer

