Jullie zijn GEWELDIG

Wat een succes! Op één namiddag zat de kerstshoot voor Villa Rozenrood helemaal vol. Ik kreeg vandaag de ene mail na de andere. Al 17 20 22 gezinnen hebben een plaatsje kunnen bemachtigen. Joehoe! Dat ik zo veel toffe en genereuze mensen ken. Het raakt mij.

Wie dinsdag toevallig niet online kon, heeft natuurlijk een beetje pech. Mijn excuses. Toch moet ik me beperken tot deze ene dag. Zoals jullie weten heb ik thuis nog zo een drietal kleine zorgjes lopen. Die vragen ook tijd en aandacht. .

MAAR … Ik heb een geweldige oplossing gevonden. Collega fotografe Sarah Depauw stelde voor om mij te helpen. De ruimte is groot genoeg, samen is veel leuker dan alleen (uit het liedje – meezingen nu) en zo kunnen nog veel meer mensen Villa Rozenrood steunen. Sarah maakt bovendien (ook ;-)) erg mooi foto’s. Wie zich nog niet heeft ingeschreven wil ik dus aanraden om niet langer te twijfelen: grijp uw kans en stuur nu een mailtje.

Bedankt alvast aan alle deelnemers. Jullie zijn de max !

One thought on “Jullie zijn GEWELDIG”

Reageer

