Verjaardagscake voor luie mama’s

Feestjes organiseren doe ik graag, al steek ik er niet altijd even veel energie in. Het is geen wedstrijd. Soms heb ik zin in een groot feest, lekker fancy en origineel en uitgebreid. En soms ga ik gewoon voor sfeer en gezellig samenzijn.

Zelf taart bakken is leuk maar gisteren had ik daar geen tijd voor. En dus kocht ik een hotelcake, die ik door mijn meisjes liet versieren. Pret verzekerd en zo had ik toch een originele bodem voor de kaasjes. Volgens de kindjes was de cake nog lekker ook, wat een meevaller was.

Voor de jonge feestvierders voorzag ik pannekoeken, dat lusten ze allemaal. En de volwassenen kregen quiche, warm en hartig zoals de sfeer.

2 thoughts on “Verjaardagscake voor luie mama’s”

Reageer

