Ouder worden

Terwijl ik mijn titel tik, glimlach ik om de driedubbele betekenis van het woord ‘ouder’.

Vandaag word ik opnieuw een jaartje ouder maar een feest zit er niet in. Sinds gisteren logeren Flo en ik opnieuw in het UZ. Het voorbije jaar ben ik trouwens minstens vijf jaar ouder geworden, als ouder van een nog een ‘zorgkindje’. Leuke woordspeling.

Geen erg. Ik vind verjaardagen vanaf een bepaalde leeftijd toch een beetje overroepen. En 34 jaar geleden lag mijn mama trouwens ook in het ziekenhuis. Alleen spijtig dat ze dat decadente verrassingsfeestje met stripper hier op de intensieve zorgen niet zien zitten šŸ™‚

4 gedachten over “Ouder worden”

  1. Beste an, ik wens je toch nog een dikke proficiat met jouw verjaardag! Jij bent een superdeluxe mama, een heel bijzondere madam! Je verdient een standbeeld voor uw eeuwig positivisme! Groetjes!!

  2. In elk geval “EEN GELUKKIGE VERJAARDAG!” gewenst. Het zal er eentje zijn dat je niet snel zal vergeten en hopelijk wordt het een van de vele herinneringen. “Weet je nog Flo op mama’s verjaardag…” Hou vast dat positivisme!!!
    Trouwens fantastisch artikel in het Nieuwsblad. Om een traantje van weg te pinken.

Reageer

