Het gaat (niet)

image

image

Ik heb het geprobeerd maar het is niet gelukt. Flo eet niet, of toch zeker niet genoeg. Maandagavond mochten we nog even proberen, om voldoende voedsel op de natuurlijke manier naar binnen te werken. En werken was het, zeker ’s nachts.

Je eigen beperkingen inzien en er ook naar handelen, is verstandig. Ik ervaar dat niet als falen. Meer dan mijn best, kan ik toch niet doen.

Ergens ben ik zelfs opgelucht. Er was een probleem en nu is er een oplossing : sondevoeding. Een mens verlegt zijn grenzen, al is het onbewust. Ooit klonken de woorden ‘maagsonde’ en ‘buiksonde’ erg invasief. Maar na maanden vol eetstress ben ik er helemaal klaar voor.

Conclusie van de dag: het eten ging niet, maar met ons gaat het wel 🙂

10 gedachten over “Het gaat (niet)”

  1. An, doorheen de volle agenda van alle dag krijg ik geregeld jouw post in mijn mailbox…het ziekenhuis…daar waar de wereld buiten nog gekker lijkt dan ie is …en vr jou en Flo…daarbinnen veel moed nodig is…jullie laten mij dan ook de relativiteit inzien van mijn zorgen en frustraties soms…hoe egocentrisch iedereen tegenwoordig wel lijkt…zeg..super veel sterkte daar vr jullie…en als ergo in het vroeg en mnu team…en als mama vn emile…laat maar weten wat we vr jullie kunnen betekenen…dikke knuf X emile en belle Op 18 okt. 2012 11:40 schreef “An Nelissen, over de meisjes achter de camera” het volgende: > > annelissen posted: ” Ik heb het geprobeerd maar het is niet gelukt. Flo eet niet, of toch zeker niet genoeg. Maandagavond mochten we nog even proberen, om voldoende voedsel op de natuurlijke manier naar binnen te werken. En werken was het, zeker ’s nachts. Je eigen beper” >

  2. Wat een geluk dat je meisjes jou als mama hebben.
    Sondevoeding voor zo’n kleine meid. Dat klinkt allesbehalve leuk. Ik denk vaak aan jullie, ik ben ermee bezig, al helpt jullie dat niets. Helaas.
    Hopelijk gaat het nu snel beter.

  3. Dag An, ik heb nog nooit gereageerd tot nu. Vandaag voelde ik de drang om je te zeggen: chapeau. Ik heb bewondering voor jou en je fantastische gezin. Bedankt voor je tomeloze inzet voor je geliefden. Je inspireert me.

  4. An, het is jaren geleden dat we (een beetje) contact hadden. Ik volg stiekem je blog echter al enige tijd en sta vol bewondering over hoe jij het toch maar steeds redt. Je bent een fantastische moeder en een inspiratie voor velen. Veel goede moed!

  5. Het is jammer dat het eten niet wil lukken en het nu met een sonde moet, maar ik vermoed dat Flo er minder last zal van hebben dan het gepor om toch te gaan eten. Het zal haar rust geven en zo zal ze de sonde ook beter aanvaarden ( vermoed ik) en hoop ik.
    Veel sterkte aan allen.

  6. je
    bent een grote bron van inspiratie, je doet ons even stilstaan… nog veel moed en ook veel vriendschap en genegenheid in jullie fijne gezin!

Reageer

