Het zicht

image

Het is even wennen, dat buisje in haar neus. En die plakker gaan wij niet ieder week maar wel iedere ochtend moeten vervangen. Vuilaards πŸ™‚ Maar verder valt die sonde best mee.

Natuurlijk is er ‘het zicht’. Mensen kijken, dat is normaal. Ik ben zelf ook zo nieuwsgierig van aard. Het is zelden slecht bedoeld, denk ik, maar je voelt ze kijken.

Dat is niet erg. Sterker nog : hoe meer ze kijken, hoe sneller ze het gewoon zullen worden. Bovendien ben ik eigenlijk nog altijd trots op Flo. Mijn kind, schoon kind of zoiets: als ik naar haar kijk, zie ik nog altijd een schattig kindje. En dat buisje verandert daar minder aan dan ik had verwacht.

7 thoughts on “Het zicht”

  1. jouw floke is geweldig (en jij ook πŸ˜‰ )!
    het is en blijft een schatteke!!!

    tip: vraag eens naar hypo-allergene plakkers. toen kleine kadee een tijdelijke neussonde had, reageerde zijn velleke na een tijd nogal… hadden we net voor de reactie hypo-allergene pleisters geplakt, had hij veel minder last gehad.

  2. that’s the spirit! en ne keer goed terugkijken da helpt ook ha! Op den duur ga je het zelfs niet meer zien, ik heb da ook. dan staan mensen echt te gΓ Γ Γ Γ Γ pen naar ons in dendelhais en dan denk ik van oei heb ik haar mondje niet goed afgekuist of zo… en dan valt mijne frank, a ja juist. Succes met de plakkers!

  3. Blijkbaar heeft ze er zelf niet zo’n last mee. De foto is natuurlijk een momentopname, maar Flo lijkt me toch echt niet zo onder de indruk. Het is blijkbaar een heel stoer kind, die ook al heeft ze heel veel meegemaakt, gewoon blijft. Gelukkig zijn kinderen heel flexibel, zelfs meer dan volwassen mensen πŸ™‚ Geef haar maar een dikke duim!
    Is dit een tijdelijk iets of is het de bedoeling om een maagsonde te plaatsen?

Reageer

