Roze en co

image

Flocken vind ik nog altijd erg leuk. Onze kasten liggen al vol maar voor een verjaardagsfeestje zie ik het nog altijd als een leuk en betaalbaar geschenkje.

Wat is je favoriete dier en/of kleur? Het leek mij een inspirerende vraag maar dat viel een beetje  tegen. Roze op nummer één, en dan paars. Slik. En paarden en konijnen zijn blijkbaar erg  populaire dieren.

Les gouts et les couleurs…

‘Klant’ is koning maar alle, er bestaan toch leukere of op zijn minst originelere figuurtjes niet? Volgende keer kies ik 😉

2 gedachten over “Roze en co”

  1. Mooi gedaan!
    Ik kan het ook niet laten! Mooi resultaat en leuk om te doen. Ook een groot voordeel is dat het niet lang duurt.
    En ik doe voor alle duidelijkheid de voorselectie 🙂 of het komt niet goed.
    Heb al toffe dingen gemaakt al zeg ik het zelf: walvis, takelwagen, slang, eland…

Reageer

