Nieuwe agenda

Jaren geleden bestelde ik voor het eerst eens een foto-agenda, “om te proberen”. Het was november maar ik had niet het geduld om te wachten tot het einde van het jaar. Ondertussen zit ik dus een beetje vast aan deze periode. Ik heb al veel verschillende “merken” geprobeerd maar omdat online fotodiensten zo snel veranderen, google ik ieder jaar opnieuw.

Van Hema naar Foto.com maar omdat ik mijn agenda dit jaar echt op mac wou maken, kwam ik terecht bij Photobox. Dat extra rode mapje komt goed van pas voor al mijn geprinte doktersafspraken, voorschriften en todo-lijstjes. En ook van de fotodrukkwaliteit ben ik redelijk tevreden. Een digitale agenda is natuurlijk goedkoper maar ik ben erg blij met mijn nieuw planningmaatje.

 

Een gedachte over “Nieuwe agenda”

  1. ziet er heel mooi uit!
    ik heb laatst http://www.fotoalbum.be uitgetest voor een album, maar je kan er ook agenda’s en vanalles maken. geen idee of ze ook met mac werken.
    ik ben alvast heel tevreden van het resultaat.
    heb trouwens gisteren een agenda gekocht (aaaarghhh, heiligschennis šŸ˜‰ ). ik zweer bij moleskine…

Reageer

