Morgen shoot Villa Rozenrood

“Gaat de shoot nog door? Met Flo en al? Heb je niet al genoeg zorgen? Zou je je energie niet beter sparen? Zou je niet beter een benefiet voor jezelf organiseren?”

Veel mensen begrijpen het niet zo goed, denk ik. Geven is leuker dan krijgen. Het geeft je energie. En morgen is het dus zover. Natuurlijk vind ik het spannend en natuurlijk ga ik moe zijn, maar ik kijk er enorm naar uit.

Morgen fotografeer ik 22 gezinnen voor het goede doel. Sarah was zo ongelooflijk lief om mij te helpen. Zij gaat voor nog eens zo veel. De shoots waren op één namiddag helemaal volzet, en samen verzamelden we nu al 2275 euro. 2275 euro en er zijn nog een paar mensen die niet betaald hebben. 2275 euro! Ik kan het nauwelijks geloven. Niet dat ik een bedrag voor ogen had maar toch. Dat is toch veel geld, vind ik. Villa Rozenrood is een kleine instelling. Kleine acties zoals deze kunnen het verschil maken. Ik ben enorm blij, en trots.

Aan hun reactie te lezen, waren zij ook opgetogen. En dat wij welkom waren met onze Flo, voor een weekendje. Morgen ga ik mij te pletter werken, geef ik mijn hele hart en ziel aan deze wondermooie organisatie. Omdat wij soms zorgen hebben, maar er veel gezinnen zijn die het al lang nog veel zwaarder te verduren krijgen.

 

11 thoughts on “Morgen shoot Villa Rozenrood”

  1. ik vind het een fantastisch initiatief en zou er bijna een traantje bij wegpinken. Je gedrevenheid, je zin voor initiatief en vooral hoe jij je volledig geeft en je hart overal inlegt…
    chapeau!!!

  2. Lieve an, wij hebben ons heel erg ‘gejeund’ deze morgen. Alles was super goed georganiseerd. Ik was blij om jou en Bob eens te ontmoeten. Jullie zijn zo’n straf koppel! Onze Stien vroeg deze middag in het restaurant of er sla was voor haar schildpadje dat ze kreeg van Bob 🙂 . Bedankt An en Bob! Warme groet!

  3. An en Sarah : het was weeral eens super georganiseerd en ik had samen met mijn mini een super foto moment. Vanavond sprak de dochter nog over ‘gekke Bob’ :-). Zelf vond ik het ook heel leuk en ontspannend. Thanks a lot!

Reageer

