The making off

 

Bovendien:

* Bedankt allemaal, om te komen, om te storten, om zo mooi op tijd te komen, om jullie goede humeur en enthousiasme. Een extra knuffel voor de mensen die mij zomaar een extra geschenkje gaven of die meer gestort hebben dan afgesproken. Super. Ik krijg het er nog altijd warm van.

* Een dikke vette pluim voor Sarah, haar vriend en Bob. Jullie waren geweldig.

* Loods 22 blijft een super mooi locatie. Bedankt Engel en Völkers, ook voor de stroom.

* Zelf ben ik nu stijf zoals ik in geen jaren ben geweest. Vooral mijn knieën, schouders , armen en stem doen pijn. Maar ik klaag niet. Integendeel. Die glimlach op mijn gezicht, hij wil maar niet weg gaan.

Maar het werk is nog niet gedaan. Ik heb maar liefst 32 GB foto’s getrokken. Die moet ik nu nog allemaal afwerken en doorsturen. Voor de ongeduldigen onder jullie: het gaat even duren 😉

6 thoughts on “The making off”

  1. idd hele mooie locatie! en dat op 5 min van waar we wonen :-). Ik zou zeggen (en hopelijk heb je dat al kunnen doen) geniet van een lang warm schuimbad… goed voor de stijve spieren, de vermoeidheid, … Bedankt voor dit hele leuke initiatief!

  2. Proficiat met dit blijkbaar heel geslaagde initiatief. Een schitterend idee om op deze manier jouw talent in te zetten en geld in te zamelen voor Villa Rozenrood. Waar je de energie vandaan blijft halen, is me een raadsel.

  3. Lieve Ann,

    Vanuit Villa Rozerood en in naam van elk gezinnetje stuur ik jou vandaag de warmste Villa Rozerood knuffel die ik jou op deze wijze kan toesturen. DANK JE WEL om wat je deed, dank je wel om ons aldus één van die zo broodnodige ruggesteuntjes te geven, maar vooral dank je wel om wie je bent: een warme vrouw met een ongelooflijk groot hart voor kinderen. Ik kijk uit naar onze ontmoeting.

Reageer

