Tutu

Maakte nog eens een zot fotoreeksje van haar drie dochters. Tutu’s, schattig vind ik ze. Flo ging volledig op in haar rol, voor welgeteld één minuut. Verder moet je er niets achter zoeken. Geen van mijn dochters volgt ballet, gelukkig maar 😉

Ik zie hier nog een paar leuke beelden maar die zullen voor een volgende keer zijn. Mijn bedje roept 😉

6 gedachten over “Tutu”

  1. Als ze er zin in hebben,
    doen zou ik zeggen. Ze beginnen van de kleuterklas en het schijnt heel goed te zijn voor de motoriek en iedereen kan mee. Hier haakte lisa af als het ‘echte’ballet begon maar dat was pas na 3 jaar. Laat dansen maar over aan echte ballerina s zei ze toen 😉

  2. Ik vind eigenlijk ook wel dat ze daar een goede basis mee krijgen. Lena heeft 4 jaar ballet gedaan en dat zie je absoluut nog in haar lenigheid, hoewel ze nu al 3 jaar geen ballet meer doet. Bij turnen haalt ze haar voordeel er wel uit. Fran blijft een plank :p

  3. Er is zeker niets mis met klassiek ballet, inclusief tutu en beenwarmers en harde training. Ik vind het zelf mooi om naar te kijken. Laten we zeggen dat ik gewoon blij ben dat mijn dochters niet de ambitie hebben om klassiek ballet op niveau te gaan volgen. Dat is – volgens mij – keihard werken en afzien.

    1. Zeg dat wel, zelf ben ik begonnen vanaf mijn 6 jaar . 😉ik ben ondertussen al een prima ballerina en heb nooit spijt gehad!😊
      De gouden tip: jaag je dromen altijd na,wat er ook gebeurt!!!
      Xxx Ellen.

Reageer

