Z(s)onde

Onze kerstkaartjes bedenken en uitwerken vind ik het leukste deel van de eindejaarsperiode. En november is de ideale moment om er aan te beginnen.

Zou je niet wachten tot Flo verlost is van haar buisje? Ik krijg regelmatig de vraag van ouders, op welke leeftijd ze best komen of om hun shoot te verzetten omdat de kleine gevallen is of een koortsblaasje heeft. Iedereen moet dat natuurlijk voor zichzelf beslissen. Ik ben flexibel :).

Maar zelf stoort die sonde me niet. Foto’s zijn altijd een momentopnane, een herinnering. Windpokken, zelfgeknipt haar of piratenmondjes (zonder tanden): als ik oude foto’s van Manou en Nina bekijk, vind ik deze beelden minstens even waardevol.

Een kerstkaartje is een persoonlijke wens, een boodschap van vriendschap en geen schoonheidswedstrijd.

Dit weekend ga ik dus volluit voor de sondeshoot, en neen dat is niet zonde.

4 gedachten over “Z(s)onde”

  1. Ik vind dat ook. Iedereen moet zelf kiezen maar ik doe nooit te hard mijn best om iedereen gepolijst op een foto te laten staan. Het zijn die kleine dingetjes die de foto achteraf net zo herkenbaar maken.
    Ervoor gaan, zou ik zeggen!

  2. Het is zowiezo iets waar je later op zal terugkijken en dit jaar ook aan zal herinneren, dus dan kan het er net zo goed bij opstaan. Komen de kerstkaartjes ook op het blog te staan? Ben er in elk geval benieuwd naar!

Reageer

