Negligé

Onze verkleedkoffer zit vol met afgedankte spullen, kleren die oorspronkelijk een ietwat ander doel hadden. Dus toen Manou dit “schone” roze kleedje, een doorschijnend negligeetje maatje 34, was iedereen blij. “Mag ik het morgen aan trekken om naar school te gaan?”

Mijn dochter is soms grappig zonder het zelf te beseffen. En ze blijft zagen, nu al weken aan een stuk. “Zo een mooi kleedje mama,. Allee, waarom mag dat nu niet?” Tja. Omdat ik het zeg 😉

Ahja, bedankt Evert 😉

6 gedachten over “Negligé”

  1. idd zalig !!!Maar ik begrijp je.
    Ooit liet ik mijn 12jarige dochter naar de middelbare school (eerste maand zijn ze nog de groentjes) ze had een beeldig tenuutje (naaister van in het patershol toen)maar niet geschikt voor school .Na lang aandringen deed ze het toch aan om naar school te gaan,maar ik heb haar nog nooit zo verdrietig zien thuiskomen .Er waren oudere kinderen die haar letterlijk pesten met duwtjes enzo en lachen ,sedert dat voorval werd ze zo onzeker van zichzelf dat ze gewoon droeg wat anderen droegen.Ik vond dat heel spijtig.Het is altijd een mooi meisje geweest die nu wel haar eigen stijl durft dragen,wat ben ik fier op haar !!!

Reageer

