Liegen

image

Daar gaan we weer. De grote maar oh zo zalige leugen is terug.

Deze nacht kwam hij de brieven halen. Deze ochtend gilden onze meisjes me wakker : mama, mama. HIJ IS GEWEEST!

En zijn paard had honger.
🙂

8 gedachten over “Liegen”

  1. Ik wilde de leugen niet ophangen tegenover mijn zoon maar de buitenwereld reageerde er verschrikkelijk op,……..weet je wat hij me onlangs vertelde, mama ik was zo boos en verdrietig toen jij me vertelde dat de sint niet bestond,……..en mijn hart brak en toen wist ik dat ik mijn gevoel had moeten volgen

  2. Sprookjes bestaan ook niet..moeten die boeken dan bij de volwassene staan? Ik ken ook een vader die niet mee wou doen en het hun kinderen van jongsafaan vertelde…die kinderen gingen op hun knieën zitten toen ze ouder waren om het aub niet te verbrodden voor hun halfbroertje en zusje! Het is normaal dat er teleurstelling volgt want de magie is weg als je het verteld.

Reageer

