Playmobil speeltuin

Lap. Nina, de Sint en ik waren het net eens geraakt over haar cadeau: de speeltuin van Playmobil. Ik was de doos in verschillende folders tegengekomen. De vele kinderpopjes spraken Nina er aan, en zelf vond ik het ook betaalbaar. Dus reed Sinterklaas naar Droomland, en dan naar de Fun en de Carrefour maar nergens was de speeltuin nog te verkrijgen.

Geen probleem, dacht ik. De Sint is mee met zijn tijd. Die zoekt dat wel online. Tot bleek dat net die speeltuin nergens nog te koop is. Waarom is mij een raadsel maar het kan geen toeval zijn. Wat nu?

Nina heeft al heel veel Playmobil. Voor nog een huis hebben we geen plaats (of geld ;-)). Het is Nina vooral om de kindjes te doen, en om de paardjes. En een manege hebben we ook al, dank u.

In mijn zoektocht kwam ik terecht op de site van Playmobil zelf. Die hebben een online shop maar ook daar was “onze” speeltuin niet meer te vinden. Wel interessant is dat je er veel spullen apart kan kopen: families, een kleine speeltuin, een draaimolen, veulentjes, enzovoort. En zo stelde ik een eigen Nina-pakketje samen. Ze vragen geen verzendingskosten én je krijgt er zomaar een doosje (en cd) gratis bij. Cool. Had ik dat nu eens eerder geweten…

8 gedachten over “Playmobil speeltuin”

  1. ik heb hier ook playmobil lovers…koop veel online (steeds hetzelfde gratis cadeautje erbij) maar in de Euroshop altijd goedkoper en groot assortiment. bel daar maar ns waarschijnlijk wel te vinden

  2. Die oudste van ons wou de politieboot van Lego, knipte die uit het speelgoedboekje (van dit jaar) en plakte het op zijn Lego-verlanglijstje.
    In de winkel bleek dat de politieboot al heeeeeeeel lang uit het assortiment gehaald was.
    De Sint wordt al een dagsken ouder, we vergeven hem zijn foutjes…

  3. Hier ook al vaak voorgehad … Kamiel wilde een bepaalde dino van Playmobil. Gans het land en het web afgezocht. Bleek dat hij die in een Playmobil boekje van 3 jaar geleden had zien staan … tja …

  4. Heb ik ook eens voor gehad toen heel de leeftijdsgroep van de zoon blijkbaar een Buzz Lightyear had gevraagd aan de Sint. Ik heb toen alle winkels afgebeld en ben uiteindelijk mijn exemplaar in een winkel zo’n 50 km verderop gaan halen. De Sint moet soms inventief zijn. Gelukkig heb je het kunnen oplossen. Dank u Sinterklaasje 🙂

Reageer

