Badpak

Het is zover. Ik word echt oud. Enkele weken geleden kocht ik voor het eerst een badpak, en het is niet om te sporten. Neen, ik lieg. Tijdens mijn zwangerschap heb ik ook al eens zoiets gekocht. Veel heb ik dat ding toen niet gedragen, want ook met buik kon ik nog in een bikini.

Maar sinds mijn dochters het subtropisch zwembad Rozenbroeken ontdekt hebben, dat ze van mij verwachten dat ik op mijn buik de wildwaterbaan doorspartel, heb ik dus een badpak nodig. Sexy is anders.

Ik voelde me jong en oud tegelijk toen ik woensdag tussen al de kindjes achterwaarts de glijbaan af gleed. Maar plezant was het wel. 🙂

Voor alle duidelijkheid: dit ben ik NIET 😉 Het is een promofoto van mijn nieuwe badpak, uit de Decathlon.

Een gedachte over “Badpak”

Reageer

