Kerstkaartjes

IMG_20121207_101123

 

Ze zijn klaar! Joepie. Ik ben blij. Nu enkel nog bijpassende enveloppen vinden en dan kan ik ze opsturen (of afgeven).

Maar is het niet nog een beetje te vroeg? Wanneer versturen jullie je kerstwensen?

Ps: Ik heb trouwens ook een digitale versie maar daar gaan jullie toch nog even moeten op wachten.

8 gedachten over “Kerstkaartjes”

  1. Hier zijn ze vandaag ook aangekomen… Ik denk dat je trots zal zijn op wat ik met jouw knappe foto gemaakt heb, of beter: wat voor een mooie dingen men kan maken als men al een mooie kwaliteitsfoto heeft 😉

  2. Nee, na Sinterklaas is het gepast om de kerstboom te zetten en kaartjes te versturen. Wij maken de onze ook vandaag en ze worden maandag verstuurd.Ik ben heel benieuwd naar wat je maakte.

    1. Hier wordt de boom ook gezet na de Sint en wordt er dan aan kaartjes gedacht, maar of ik dit jaar een creatieve bui heb? ‘k Denk eerlijk gezegd van niet 🙂

  3. Ondertussen jullie kerstkaart ontvangen! Ze zijn ontzettend mooi. Drie natuurtalenten poserend op de foto en een al even groot talent achter de camera.
    😉

Reageer

