Gelukspopjes

gelukspopjesDeze gelukspopjes steken bij mijn kerstkaartjes. Alleen jammer dat ik nu de enveloppen niet meer dicht kan plakken. Dat ik daar niet vooraf aan gedacht heb 😉

 

6 gedachten over “Gelukspopjes”

  1. zeer mooi en leuk idee, maar idd, en envelopke zal niet volstaan 😉

    Misschien kunt ge bij de kaartjes die je afgeeft ze aan de buitenkant aan de omslag hangen (gaatje, koordje).
    Maar de post gaat moeilijk doen vrees ik…

  2. zo mooi!!!
    zitten de enveloppen zo krap dat het niet meer dichtkan? ik doe dat wel vaker, zo iets bij in een envelop steken, en met een beetje trekken lukt dat dan wel…

Reageer

