Welkom Tuc

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Sinds vandaag hoort Tuc bij ons gezin. Om 3 uur mochten we hem gaan halen. Deze voormiddag trokken we dus naar de dierenwinkel, op zoek naar een nieuwe leiband, hondenshampoo, kakkazakjes en eten.

Tuc stonk vreselijk dus hebben we hem eerst in bad gestoken. Het hondje bleef wonderbaarlijk rustig. Het voelt alsof hij er altijd is geweest.

Twee kleine werkpuntjes: luisteren doet hij hoegenaamd nog niet. Misschien is hij doof; waarschijnlijk  herkent hij zijn naam gewoon nog niet. Het is geen slechte wil, dat kan ik niet geloven 😉

En ook het plassen vlot nog niet zoals het hoort. Ik ben deze avond alleen al 3 keer met hem gaan wandelen. Tuc is een reu, een manneke, maar voorlopig bakent hij zijn territorium nog niet af. Geen druppel pipi kwam er uit. Niets. Na twee dochters met constipatie hebben we nu dus een hond die niet wilt plassen. Ik maak mij geen illusies: morgen ga ik mogen dweilen. Dat zal de pret niet bederven 🙂

10 gedachten over “Welkom Tuc”

  1. Wat een schatje, hij hoort er al helemaal bij. Leg misschien een krant voor de nacht. Ik had ook een reu uit het asiel, ik mocht wandelen zoveel ik wou, als we thuis kwamen stond hij voor de tuindeur en dan ging gewoon op zijn eigen vertrouwd toilet.

  2. leuk !!!je kindjes die meehelpen hem te wassen ,zo een huisdier is heel veel waard ;
    Ik ben een poesjes-lover ,maar ik smelt als ik jullie fotos zie!!!
    geniet ervan !!

  3. *jaloers*
    maar met een dochter die allergisch is voor honden zal die er vermoedelijk nooit komen 😦
    veel plezier ermee!
    prachtige foto’s ook, ’t lijkt net of het fototoestel rondvliegt terwijl jullie bezig zijn

Reageer

