Emily

emily

 

Emily is kwijt. Dat was te verwachten. Honderdduizend keren heb ik Nina gewaarschuwd maar het moest er toch ooit van komen. Ze nam haar favoriete playmobilpopje overal mee, tot het in een binnenspeeltuin van helemaal boven na beneden viel.

Nina vond haar vriendinnetje terug, in de catalogus 🙂 . Gelukkig zit het meisje in een kleine doosje, van “amper” 9 euro. Vandaag heb ik 5 speelgoedwinkels mogen afdweilen, zonder resultaat. Natuurlijk heb ik Nina proberen paaien met een ander kindje maar zo snel laat mijn dochter zich niet afschepen.

Uiteindelijk bestelde ik het speelgoedje online, bij Bol.com. “Voor 22 uur besteld, morgen geleverd.” Laten we nu hopen dat ze hun belofte nakomen. Anders gaat het hier een lang weekend worden.

Reageer

