Mijn mama en ik

IMG_20130106_164158 IMG_20130106_164909

7 thoughts on “Mijn mama en ik”

  1. Mooi! Ik heb het altijd al jammer gevonden dat ik niet veel foto’s heb van met mijn mama. Zeker weten dat Flo jou hier later erg dankbaar voor zal zijn!

  2. Héél mooi! En misschien vreemd om te zeggen tegen iemand die je niet echt kent, maar het past wel in jouw thema-maand: je bent een hele mooie vrouw!

  3. zo vertederend ,dat handje van flo om je hals !!!!Ik heb zo tal van fotos die mijn vader nam van mijn mama en zusje.Mijn ouders zijn overleden ,maar die fotos zijn nu zo belangrijk voor mijn zusjes :je mama
    je vergeet op slag dat je als puber lelijke zaken tegen haar riep,dat ze jou ook strafte,maar die was het bewijs van haar liefde voor jou !!!!

Reageer

