Blurb

Joepie! Ik kreeg zonet een waardebon voor een Blurb-fotoboek, toch een van de betere online leveranciers. Het is lang geleden dat ik nog een fotoalbum voor mezelf liet drukken en dat is zonde. Gedrukte foto’s vind ik toch nog altijd waardevoller dan een schijf vol digitale beelden. En nu krijg ik dus een duwtje in de rug. Ik weet alleen nog niet goed wat het thema van het fotoboek zal worden. Ik twijfel.

Enerzijds een boek over de start van Flo’s epilepsie me wel een waardevolle herinnering. Instagramkiekjes, studiobeelden en blogberichten. Maar misschien is dat thematisch toch een beetje te zwaar.

Ik zou ook alle studiobeelden kunnen bundelen die ik de voorbije 7 jaar gemaakt heb van mijn meisjes. Instagramboekjes zijn ook erg in de mode, zie ik op facebook maar alleen dat lijkt me toch net iets te beperkt. Ik weet dat ik toch ga struikelen over de kwaliteit, over de ruis, over de onscherpte. Een boek is geen blog. Het is een object om te bewaren, om te koesteren.

Of ik kan het mezelf gemakkelijk maken, en “gewoon” onze komende reis bundelen in een mooi album. pro_heroWat denken jullie?

5 thoughts on “Blurb”

  1. Ik zou ook gaan voor een vakantieboek. Moet er zelf ook nog eens dringend werk van maken.
    Heb er nog maar van een reis een gemaakt en die wordt regelmatig vastgepakt. Vooral door de jongste.

    Onlangs wel met een promotie van Smartphoto 4x 200 foto’s afgedrukt. Stond al enkele jaren achter. Telkens van een jaar. Op reis, verjaardagsfeestjes, bij de kapper, bezoek, … Gewoon herinneringen.
    En waar ik vroeger elke foto bewerkte voor ik ze liet afdrukken, nu gewoon geselecteerd (ook al meer dan een dag aan bezig geweest!) en doorgestuurd. En resultaat viel goed mee.

Reageer

