Mijn knie

image

Ok. Mijn knie is snel genezen. Maar er op zitten of er tegen botsen, doet nog altijd pijn.

En korte rokjes zal ik deze zomer waarschijnlijk niet kunnen dragen. In Marroko heb ik het mij lekker niet aangetrokken. De mannen hier zijn toch niet veel (blote benen) gewoon 🙂

7 gedachten over “Mijn knie”

  1. Denk er wel aan om het litteken de eerste zomer in te smeren met zonnecrème met een hoge beschermingsfactor. Ik zou nu zo’n lippenzalf om te gaan skiën kopen, erg handig om op zo’n lijntje te doen :-).

  2. niet aantrakken an! da’s lekker stoer 🙂
    zelf heb ik indertijd een zalf gekregen om het litteken wat “mooier” te laten genezen (zal ne keer kijken of ik het nog vind, dan geef ik je de naam door), en inderdaad: sunblock (echt van die die niks doorlaat) is echt belangrijk.
    maar daarvoor zou ik rokskes nu toch ni laten zenne 😉

  3. Voor wie zou je die rokjes laten? Ik denk niet dat er iemand gechoqueerd zal zijn door je litteken, en zelfs daarvoor zou je het niet mogen laten, zelfs integendeel. Het zal nog wel een paar jaar duren voor het wit is, dus niets van aantrekken!

Reageer

