Blurb

Vakantie-albums, je stelt dat beter niet te lang uit. Anders komt dat er toch niet meer van. En dus begon ik deze avond aan mijn Blurb-fotoboek van Marrakech. Natuurlijk besef ik dat ik tijdens onze reis al te veel instagramfoto’s gepost heb. Maar ik had ook mijn oude Nikon mee, en daar ontdekte ik nog een paar leuke beelden.

Dus daar gaan we weer 🙂 Wat is het genieten om terug te kijken naar deze familiefoto’s. De meisjes stralen. Het lijkt al zo lang geleden. Ik ben heel benieuwd naar het boek. Gedrukte foto’s zijn toch nog altijd iets heel anders dan een schermweergave.

xmarrakech (1 of 1)-159

xmarrakech (1 of 1)-115

xmarrakech (1 of 1)-34xmarrakech (1 of 1)-71

xmarrakech (1 of 1)-39

xmarrakech (1 of 1)-33

2 thoughts on “Blurb”

Reageer

