Zeepkistenrace

IMG_20130303_130818

“Hebben jullie geen zin om …”

Ja! Natuurlijk!

Op een paar uitzonderingen (na zoals discotheken) zeggen wij altijd ja. Meestal zitten we trouwens in het organiserend comité, alsof we het nog niet druk genoeg hebben. Het is sterker dan onszelf, denk ik. Niet te veel nadenken over de praktische bezwaren of  het bijkomende werk. Gewoon heerlijk enthousiast zijn. Toch vind ik vaak nog leuker als anderen ons op sleeptouw nemen.

Of we geen zin hadden om mee te doen aan een zeepkistenrace? Een wijkfeest van Bobs beste vrienden, veel mensen kennen wij daar  niet. En zo een zeepkist hebben hier niet meteen liggen. Toch zeiden we snel ja. Het is eens iets anders. De kinderen gaan het vast leuk vinden.

De mannen maakten het zichzelf gemakkelijk en gingen op zoek naar een tweedehands zeepkist. Online vind een mens alles. We hebben al twee basisstructuren, een team meisjes en een team jongens. Nu is het gewoon een kwestie van een beetje creatief uit de hoek te komen, en misschien op voorhand iets te doen aan mijn conditie. Kwestie dat mijn hart de dag van de race niet uit mijn lijf springt 😉

Reageer

