Evil

Deze nacht hoorde ik plots geluid beneden. Het was 2 uur in de nacht. Ik ben gelukkig geen angstig type. Aan het piepstemmetje te horen wist ik meteen dat het geen inbreker was.

Flo was wakker. Zo wakker dat ze alleen naar beneden trok, dat ze de lichten aanstak, de hond uit zijn bench liet en zichzelf een koekje nam. We hebben de terrible 2 voorbijgestuipt. Hier komen de terrible 3.

Want al die nachtelijke activiteiten hebben natuurlijk zo hun gevolgen. Deze ochtend was ze met geen stokken uit bed te krijgen. En toen ze om 9 uur dan wakker werd, en ze met haar katerkop aan het ontbijt zat, bleek de deugenieterij alles behalve voorbij. Een mes, ja u ziet het goed. En mijn aquarius!

4 gedachten over “Evil”

  1. Haha! Hilarisch! Wat een meid.
    Onze dochter is even oud (denk ik? geboren in september 2009) en komt NOOIT zelf haar bed uit. Als ze wakker is, dan roept ze ons. Ze zou het nochtans mogen doen van ons, hoor, en ze kan het ook. Het is gewoon haar karakter niet! 🙂

Reageer

