EHBO

Nina’s lievelingspopje is stuk. Drama, ramp. Hel.

Playmobilbeentjes kan je er gemakkelijk af trekken. Maar de armpjes lijken muurvast te zitten. Ik heb zelfs geprobeerd om het hoofdje er af te halen maar ook dat bleek niet zo eenvoudig.  Even overwoog ik om het handje van een ander kindje af te zagen, en dan op dit meisje te plakken. Maar dan kan ik even goed een nieuw popje bestellen (inclusief draaimolen slik).

Of is dit gewoon een les in omgaan met verdriet en leren afscheid nemen?

IMG_20130307_133504

5 gedachten over “EHBO”

  1. ik ga voor de les… ontgoochelingen, verdriet, dingen die stuk gaan horen bij het leven
    ooit beet onze hond mijn hele babypop stuk (de armen en benen want de buik was nog van stof)…
    Mijn pop had dus afgekauwde handen en voeten…
    volgens mij kreeg ik geen nieuwe pop, maar ik herinner mij wek dat ik mijn pop verzorgde en ze helemaal ingepakt had met verbanden en er zo mee rondsleurde

  2. Dochterlief trok zo een tijdje geleden de vleugel af van een knuffel van zoonlief. Na veel drama werd uiteindelijk besloten dat de pinguïn in kwestie wel zou kunnen leven zonder extra vleugel ook. Hij werd door zoonlief omgedoopt tot Minguin (want de zoon leert momenteel plus en min…) en werd eerst in de watten gelegd, maar is nu terug een ‘gewone’ knuffel die toevallig een vleugeltje minder heeft. Vond ik een héle mooie les, die ze helemaal op zichzelf geleerd hebben…

    http://ferkatelister.wordpress.com/2013/01/25/minguin/

  3. Ik kwam net hetzelfde posten als de reacties hierboven: een les in leren omgaan met mensen die er anders uitzien. Ik denk dat dat gaat lukken.

Reageer

