Babyboom

Beurzen, ze zijn niet aan mij besteed. Wie betaalt er nu om te mogen kopen ? En OK, je krijgt et staaltjes maar die winst geef je toch uit aan benzine? Fans beweren dat je er gemakkelijk kan vergelijken. Persoonlijk vind ik het internet veel sneller en efficiënter.

Werken op beurzen vind ik nog best tof. Het is hard en zwaar maar de sfeer is meestal wel leuk, en de tijd gaat er snel vooruit. En kindjes fotograferen doe ik overal graag.

Dit weekend was het Babyboom in Brussel. Op drie dagen heb ik er een kleine 400 baby’tjes gefotografeerd. Laten we zeggen dat dit toch een beetje te veel van het goede was 😉

collage

3 gedachten over “Babyboom”

Reageer

