Op hotel met vijf

Tijdens de paasvakantie gaan wij vaak op skivakantie, ook dit jaar. 1000 kilometer rijden, is best te doen in een dag. Maar omdat een reis voor mij begint vanaf het moment dat ik het huis verlaat, besloten we om toch onderweg te stoppen. Dus ging ik op zoek naar een betaalbaar hotel.

Twee volwassenen en drie kinderen, dat is meer dan gemiddeld maar nu toch ook niet zo uitzonderlijk. Toch vond ik nergens een geschikte kamer. Twee kinderen, dat gaat nog net. Voor een triootje zijn er ook opties zat. Maar gezinnen met drie kinderen moeten altijd en overal betalen voor vier volwassenen. En dat zag ik voor zo een korte tussenstop nacht toch niet zitten.

En dus boekte ik een kamer met een extra bed. Ik vermeldde wel dat we twee kinderen hadden, twee kleintjes en dat een extra bed dus meer dan genoeg was. Bij aankomst ging ik eerst naar boven met Nina en Flo, nadien volgde Bob met Manou. En de volgende ochtend aten we allemaal samen.

Leve Ibis en hun beperkte receptie. Meer nog: de kamers waren erg mooi, met een heerlijk bed en gestreken lakens. Manou sliep samen met Nina, Flo tussen ons. Allemaal heel gezellig. Het is jammer maar ik heb moeten leren dat eerlijkheid toch niet het langst duurt 🙂

5 gedachten over “Op hotel met vijf”

  1. Zo slapen wij dus met 4 in een Etaphotel (nu Ibis Budget) en je kan online ook maar voor 3 boeken. Vanaf 22u is de receptie niet meer bemand en ’s morgens bij het ontbijt hebben ze ons nog nooit vragen gesteld…

Reageer

