Skivakantie

Het is vaak moeilijk om uit te leggen aan buitenstaanders wat er zo leuk is aan een sneeuwvakantie. Duurder dan een gewone vakantie en met kinderen ook wel zwaarder. Maar de zon schijnt, er ligt verse sneeuw, de kindertraantjes worden gevolgd door vreugdekreetjes en ’s avonds is iedereen moe maar voldaan. I like it.

20130401-201640.jpg

20130401-201838.jpg

20130401-201921.jpg

20130401-202142.jpg

6 gedachten over “Skivakantie”

  1. Kon dat ook niet echt begrijpen dat mensen dat fijn vonden tot wij laatst zelf begonnen met skilessen. Een “echte” skivakantie hebben we nog niet gedaan, maar dat is ook niet nodig gezien we op een uurtje rijden van enkele pistes wonen (zowel in Oostenrijk, Tjechië als in Slowakije). We gaan regelmatig voor een dagje of een weekendje. De twee oudsten gingen in februari met school 5 dagen skieën en zo pikte Tijl de microbe op (Finn niet, ze vindt het niet leuk en heeft vooral schrik voor de liften). Dus nu zijn Jimmy, Sien en ik ook lessen aan het nemen in Tjechiê. Een op een en het vlot. Ik moet wel zeggen dat ik bang was/ben en het gaat nog allemaal redelijk langzaam bij mij, maar ik kom beneden, neem bochtjes en kan stoppen… de snelheid zal nog volgen zeker? Volgende zaterdag het laatste lesje op het programma voor dit seizoen! Geniet er van!

  2. Daar hopen wij ook op, als de kindjes wat groter zijn. Veel plezier ermee! Ik ben anders wel benieuwd te horen wat de leeftijd was, waarmee jullie er met de kinderen aan begonnen zijn ;).

Reageer

