Rood

Neen, ik ben niet verbrand. Echt niet. Ik zie er gewoon altijd zo uit na een warme douche. Een beetje te warm water, een beetje te veel zon, een beetje te veel ongewenst aandacht en ik heb het zitten. Dan voel ik het opkomen en er is niets meer aan te doen.

Blozen is niet leuk. Buitenstaanders zoeken er altijd iets achter. Beschaamd? Onzeker? Schuldig?Verliefd? Gebruik jij geen zonnecreme? Of ga jij onder de zonnebank?

Neen. Ik heb gewoon sterk afgelijnde bloedvaten. Meer niet. ๐Ÿ™‚

20130403-132945.jpg

3 gedachten over “Rood”

Reageer

