Balen

Het was een ongeluk. Mijn gsm viel en ik kon er niet meer bij. Maar als eeuwige optimist veronderstelde ik dat het wel goed zou komen. Ok, ik zou moeten wachten en ik moest een beetje geluk hebben de dag van de afbraak. Maar wie zou er nu een gebruikte HTC willen stelen? Vandaag was D-day; het decor werd afgebroken.

Wat heb ik mijn gsm gemist. Voor noodgevallen had ik hier nog een oude Samsung liggen. Hel. Ook een smartphone maar dan van de eerste generatie. In theorie kan je er ook mee surfen. Ik heb het wel geteld één keer geprobeerd, maar na 5 minuten laden gaf ik het op. Zo traag en zo onhandig, dan gebruikte ik nog liever helemaal geen gsm. Maar collega’s, klanten en vrienden klagen omdat ik niet bereikbaar ben. Vandaag zou daar dus verandering in komen. Toch?

Koen, van de technische dienst, belde mij op het werk. Mijn gsm was terecht. “Hij is van 5 meter hoog in de orkestbak gevallen. Het scherm is wel kapot.” Hel hel hel. Ik baal. Een nieuw scherm kost 145 euro, weet ik uit ervaring. Dat is veel geld voor een goed gebruikte en al meermaals gevallen gsm van anderhalf jaar oud. Zonder smartphone kan ik niet, en een goedkope Samsung wil ik niet meer. Ik heb ook helemaal geen zin om weer een marktonderzoek te starten, maar een Iphone vind ik toch echt duur, te duur.

Ik heb de voorbije dagen hard gewerkt. Mijn hoofd zit vol en ik ben moe. Dit zijn het type zorgen dat ik nu echt kan missen. Ik haat het.

7 gedachten over “Balen”

  1. Waarom koop je geen tweedehandse iPhone? Als je wat uitkijkt valt dat heel goed mee. Bij ons in huis zijn er al heel wat gekocht en verkocht (mijn oudste zoon is nogal een sjacheraar blijkbaar ;)) en eigenlijk altijd met succes en zonder problemen.

  2. Hoe bedoel je ik kan niet zonder smartphone, heb er nog nooit ene gehad :-), zou wel willen, maar ik vind het te duur,……om het voor mezelf te kopen,……..maar hoor eens achter een nieuw abonnement, dan kan je vaak er eentje op de kop tikken voor weinig geld, mss is dat een oplossing,…..

Reageer

