Reclame

raamsticker1

Reclame maken voor mezelf, het is niet mijn sterkste kant. Het is niet dat ik niet geloof in mezelf, of dat ik bang ben. Meestal komt het gewoon niet in me op.  Het liefst fotografeer ik en zolang ik op dat vlak werk genoeg heb, stel ik mijn promotie-acties uit. Bovendien ergeren ik me steeds meer aan al die giveaways en uitnodigingen op facebook.

Maar omdat het handig is als klanten de fotostudio gemakkelijk kunnen vinden, heb ik nu toch gewerkt aan mijn visuele zichtbaarheid 🙂 Een soort reclamepaneel in mijn voortuin vond ik een stap te ver. Wij wonen hier namelijk ook. Enkele jaren geleden had ik enkele fotoposters aan de binnenkant van mijn studioramen geplakt maar zo verloor ik binnen te veel licht. Die prints begonnen na verloop van tijd trouwens ook te blazen.

Dus bestelde ik een doorkijk raamsticker, waar ik voorlopig erg enthousiast over ben. Nu kunnen wij toch nog naar buiten kijken maar niet omgekeerd. En de foto is van op straat goed te zien (wat instagram ook mag beweren ;-)) en toch niet te schreeuwerig.

Trouwens, zonder jullie te stalken of te pushen: ik vind het natuurlijk ook super tof als jullie mijn facebookpagina liken. Ik moet het vooral hebben van mond aan mond reclame maar online aanwezigheid kan nooit geen kwaad. Toch? 😉

4 gedachten over “Reclame”

Reageer

