Doen!

Voilà. Het is gebeurd. Ik ben nu ook een kandidaat stamceldonor. Het was echt een fluitje van een cent. Mailtje sturen, afspraak maken, op naar de Ottergemsesteenweg, identiteitskaart inscannen, een heel erg korte babbel met de dokter, een klein prikje en klaar.

Ik was zoals altijd veel te vroeg maar geen probleem: op tien minuten stond ik terug buiten. En ook al ben ik een beetje bang van spuitjes, stiekem hoop ik toch dat er vroeg of laat een match is. Iemand helpen met je bloedeigen stamcellen, dat vind ik geweldig.

Maar eerst ga ik proberen om jullie te overtuigen 😉 Het is zo een kleine geste, daar kan je toch niet over twijfelen? Stel het niet langer uit. Doe het nu!

stamceldonor

8 thoughts on “Doen!”

  1. Dat staat op het te-doen-lijstje voor 2013. Merci om me er aan te herinneren.
    Groeten van een stille lezer (lurker klinkt zo eng 😉 ).

  2. Hier ook een stille lezer die via jouw blog terechtkwam op de blog van Tom Vanryckeghem. Zo aangegrepen dat ik me direct opgegeven heb als stamceldonor. Volgende dinsdag word ik in het UZ verwacht. Zo zie je maar dat een blog mensen kan doen bewegen!

  3. Ik heb 12 jaar trouw bloed en plasma gegeven, totdat er kinderen kwamen… Ik overweeg dus zeker om terug die draad op te nemen en mij misschien ook kandidaat te stellen om stamceldonor te worden.

Reageer

