Een foto per jaar

The-Family-by-Zed-Nelson-1991-634x686The-Family-by-Zed-Nelson-1995-634x686The-Family-by-Zed-Nelson-2008

(volledige reeks vind je hier)

Het idee is absoluut niet nieuw. Ik nam me voor er aan te beginnen na de geboorte van Flo maar ook dan had ik andere dingen aan mijn hoofd. Deze week botste ik op de zusjes Brown, en het effect blijft even krachtig ook voor volwassenen. Misschien begin ik er toch nog eens aan … al is het maar als gimmick voor op hun trouwfeest (of zo).

065493-the-brown-sisters-1975063951-the-brown-sisters-1988067271-the-brown-sisters-2007

6 gedachten over “Een foto per jaar”

  1. Tof hé. Ik wou dat doen bij elke huwelijksverjaardag. De eerste heb ik er aan gedacht. De tweede al niet meer 🙂 Toch start ik ooit ook nog eens met zo’n project. Misschien wel binnenkort 🙂

  2. Ik heb de pasfotootjes van de kinderen jaar na jaar achter elkaar geplakt in hun geboorteboek. Dat is ook één foto per jaar.

Reageer

