Française

image

Water, daar zit toch echt geen smaak in. Ik geef het toe, ik kan dagen, zelfs weken zonder. Maar mijn meisjes drinken ook te weinig, en cola of wijn zijn voor hen geen echte opties. 🙂

Daarom kocht ik deze week een klassieke Franse karaf.  Iedere maaltijd ‘toasten’ we en zo werkt iedereen toch een glas binnen.

Naast mijn kroost voed ik dus ook een beetje mezelf op 🙂

4 gedachten over “Française”

  1. Mooie karaf, hopelijk helpt het. De zoon was vroeger verslaafd aan Cola of erger Cherry coke en dr Pepper en zo van die troep. Het heeft heel lang geduurd voor ik hem kon heropvoeden maar nu drinkt hij heel spartaans … enkel water 🙂

  2. Heel herkenbaar probleem, op kantoor drink ik al iets meer water, zelfs een fles als ik geluk heb,……maar thuis realiseer ik me soms dat ik op een dag nog maar 2 koffies heb gedronken, veel te weinig natuurlijk,,……..

  3. Koop een sodastreammachine! Dat is ecologisch, goedkoop, je zeult niet meet met bakken drank en je drinkt veel meer spuitwater! Bovendien kan je je water een smaakje geven zo licht of straf als je zelf wil. Aanrader! De onze komt uir de makro maar ze verkopen dat in de vandenborres en krefels enzo ook wel.

  4. Misschien iets dat kan helpen is overschakelen op bruisend water. Met de tip van de sodastream hierboven (smaakjes kunnen ook, zelfs lightdranken) heb je altijd iets in huis, ook voor onverwacht bezoek of geen tijd om naar de winkel te gaan. Het scheelt écht veel in afval, ik kon het bijna zelf niet geloven.

Reageer

