Oplapwerk

imageimage-1 image-2

Het is niet de moment voor een nieuwe boekentas, vind ik. Met een beetje oplapwerk kan ze er nog een maand mee door. En schijn bedriegt: Manou was echt blij met mijn gepruts.

10 gedachten over “Oplapwerk”

    1. neen hoor
      ze kreeg deze voor het eerste leerjaar
      we gaan er dus 2 volle jaren mee gedaan hebben,
      en wetende dat die dingen hier nogal hardhandig behandeld worden
      vind ik dat prijs kwaliteit gezien best ok 😉

  1. Laat me weten waar je haar nieuwe zou kopen voor volgend schooljaar. En heeft Nina al een schooltas? Ben nu al aan het kijken voor een leuke hippe tas voor Gaëlle, maar vind toch niet veel naar mijn/onze goesting… De meeste schooltassen zijn zo saai. Veel leuke rugzakken wel, maar zou ik dat wel doen voor het 1e schooljaar?
    Lag het aan haar, het werd een prinsessengeval, maar no way komt dat in huis. A la limite een Hello Kitty en daar heb ik het ook al moeilijk mee 😉

    1. http://www.kleinezebra.com/categorie/back-2-school/funky-schooltassen/grote-kinderboekentas-liz-het-elfje-86305-liz
      deze heeft Nina nu en daar ben ik er tevreden van
      vind ze ook mooi en zal voor eerste leerjaar wel ook nog meegaan.
      Tja, het is altijd een keuze maken tussen iets niet te duur en dan om de 2/3 jaar veranderen, en iets duur dat dan wel lang meegaat.
      ik geef toe, zoals ik al zei bij Inge: die dingen worden hier hard behandeld. Zelfs een goed merk, als je op je boekentas zit, er mee gooit, de hond er laat op zitten, dat de wasmachine in moet omdat er voor de 10 keer chocomelk in uitliep, dat toevallig bleef buitenstaan als het regent… dan gaat die nooit nergens in een mooie staat (want dat wil ik dan ook) 6 jaar meegaan. 50 euro om de 2 jaar, dat vind ik alles behalve een zotte kost. Maar ja, dat is persoonlijk he.

  2. Wij kopen hier niet zo mooie en dure Hedgren-boekentassen en die gaan makkelijk 6 jaar mee (we zitten nog maar aan het 3de leerjaar, maar de boekentas is duidelijk nog niet halverwege, er is echt niets aan te zien). De kinderen zelf hadden natuurlijk liever elk jaar een nieuwe gehad, maar ik geef ze toch graag wat duurzaamheid mee.

  3. Isla wou perse een boekentas met wieltjes en dat is zooooo snel kapot! Niet normaal, die slepen daar mee over de grond. Had ik ’t geweten ze had ’t nooit gekregen 😉 Maar ik vond die boekentasjes (die Manou heeft) er zo klein uitzien. PAst daar gemakkelijk een brooddoos, koekendoos, drinkfles in?

Reageer

