Wonder

Soms gebeuren er in de werkelijkheid dingen die nooit geloofwaardig zouden overkomen in een film. In het toilet van een restaurant in China hoorden mensen een baby huilen. In de afvoerpijn zagen ze twee babyvoetjes zitten. Uiteindelijk duurde het nog een hele tijd voor de brandweer het jongetje (geen meisje) kon bevrijden. Maar hij overleefde het hele avontuur zonder veel schade. Zo zot.

SIN421_CHINA-BABY-_0528_11059238-01-06

SIN803_CHINA-BABY-_0528_11

9 gedachten over “Wonder”

  1. Dit meen je toch niet!!! Hoe kan iemand in godsnaam een pasgeboren baby dit aandoen??? Inderdaad een wonder dat dit is kunnen gebeuren…bestaat er dan toch een god?:-)

  2. Ik heb het filmpje gezien, tot ergens halverwege, toen hield ik het niet meer. Ik vrees dat die beelden me zullen achtervolgen. Ik snap het niet, hoe iemand zoiets kan doen, en hoe het kan dat een baby dat overleeft.

    Ik troost me met de gedachte dat de baby er zich later niets van zal herinneren.

Reageer

