Boekentas

Manou heeft dus een nieuwe boekentas nodig. Vorige jaren wachtte ik tot eind augustus voor ik aan mijn zoektocht begon. In de vakantie heb ik wel andere dingen aan mijn hoofd. Tegen dat we ons zin gevonden hadden, bleek alles zo goed als uitverkocht. Dat gaat me dit jaar dus niet overkomen.

En zoals ik al schreef: er is niets mis met Kipling en co maar persoonlijk ik krijg het niet over mijn hart om geld uit te geven aan een model dat ik als zestienjarig al beu was. Het zou een moeilijke bevalling worden, die boekentas, dat wist ik op voorhand. Haar Bakker with Love heeft twee jaar goed dienst gedaan maar nu wou Manou iets groter, ‘met tussenschotten’ en dan nog liefst in het geel of oranje. En zeker geen rugzak.

Papa zocht mee en had vrij snel iets gevonden. Die toffe ruitertassen had ik natuurlijk zelf ook al gezien maar ik vond ze te duur, zo drie keer het budget dat ik voor ogen had. Maar Manou en de papa waren heel overtuigend. Met een beetje geluk heeft ze er lang deugd van. En anders is hij voor mij 😉

boekentas boekentas2

6 gedachten over “Boekentas”

  1. Waauw, erg mooi! Best duur, maar ik zag al een dergelijke voor 250€, dan valt jullie site nog mee 😉
    Ik ga dringend kijken voor Gaëlle, bedankt voor de tip om nu reeds te kopen en niet te wachten tot in de vakantie!

  2. Goed gerief, ik heb daar het handtasmodel van. Ideaal voor mijn schrift, pennenzak, portefeuille en telefoon. Ferm content van! ( wel niet vergeten om regelmatig in te vetten)

Reageer

