Kreuk

IMG_20130616_112120Er zit een kreuk in mijn raamstickers, rechts in het wit. Pech pech pech. Van ver valt dat niet zo op maar ik kan er precies niet naast kijken. Even heb ik getwijfeld om de stickers opnieuw te bestellen. Maar dat is zo zonde.

Dus besloot ik te wachten tot de hersft of winter om dan meteen een nieuwe foto in elkaar te steken.

Ha wie niets doet, kan ook niets verkeerd doen he.

6 gedachten over “Kreuk”

  1. Eerlijk, ik zie geen kreuk. Het zal inderdaad wel zoiets zijn waar je zelf niet naast kan kijken maar dat niemand anders onmiddellijk opvalt.

  2. het lijkt me helemaal geen evidente klus om zo’n sticker helemaal correct te plakken…ik zou al tevreden zijn moest het “maar” zo’n kreukje zijn đŸ™‚ Echt mooi gedaan!

Reageer

