Amazone

IMG_20130616_112016Waar gaat dat grote paard met dat frêle meisje heen? Mijn kleine maar stoere Nina laat het niet aan haar hart komen. Hup, benen geven en weg was ze.

IMG_20130616_111535

4 gedachten over “Amazone”

  1. ik vind dat echt zo’n overwinning voor zo’n kleine meisjes…
    ik verschiet ook elke keer wat isla met zo’n dier kan doen 😉
    ik ben benieuwd naar hoe nina zal evolueren want ik vermoed dat ze nog heel wat in haar mars heeft

  2. Tof!! Waar doen ze dit? Mijn dochter zou ook wel willen paardrijden… we wonen niet zo ver van de hoefslag, maar daar hadden jullie niet zo’n goede ervaring zeker?

Reageer

