Feel good muur

feelgoodmuur (1 van 1)-3 feelgoodmuur (1 van 1)-2

Een huis is een gebouw, meer niet. Een thuis is iets anders. Ik associeer het met warmte en liefde, met leven en dus ook met de nodige dosis chaos. Mijn kinderen groeien niet op in een lege, strakke, altijd propere designwoning. Soms benijd ik ze wel, de ouders die er in slagen om drie kinderen groot te brengen in dure witte zetels. Zij die er in slagen om na drie jaar speelplezier hun playmobilsets in originele staat te verkopen. Ja, dat moet tof zijn maar het is ons niet gegeven.

In ons huis wordt geleefd en dat zie je. Zo leek het mij een leuk idee op een verloren voormiddag om onze oude gang en wc-deur eens te versieren. Zie hier onze ‘feelgoodmuur’. Telkens als ik er naar kijk, moet ik glimlachen. Binnen enkele maanden wordt de muur waarschijnlijk opnieuw geschilderd. En ok, ons kunstwerk zal waarschijnlijk zorgen voor een beetje extra afwaswerk. Maar dat weegt toch niet op tegen het plezier van die ochtend.

6 gedachten over “Feel good muur”

  1. Gaëlle vond die muur fan-tas-tisch! “Zoooo mooooi mama!”.
    Hopelijk bracht dat haar niet op ideeën hier thuis 😀
    Hier hebben ze wel een muur waar ze naar hartelust mogen op krijten, maar dat is wellicht niet hetzelfde…

  2. Kinderen geven je vleugels,kleuren je leven !!!Wij hadden en hebben ook nog altijd een leefhuis,geen showroom zegt min wederhelft.Je doet het goed An en kindjes !!!

Reageer

