Fotoalbum

Gedrukte foto’s zijn waardevoller dan digitale bestanden. De kwaliteit van digitale fotoboeken is er de laatste jaren bovendien sterk op vooruitgegaan. Enkele maanden geleden kreeg ik het aanbod van Fotoalbum.be om eens een boekje bij hen uit te proberen.

Dat moesten ze mij geen twee keer vragen. Mijn meisjes kijken heel graag in vakantiealbums. Maar we hadden net onze grote reis achter de rug en de zomervakantie leek nog zo ver weg. Dus gebruikte ik de bon als geschenkboekje voor de plechtige communie van Michiel.

De kwaliteit van de afdrukken viel mij enorm mee. Mat fotopapier, eindelijk. Nu de kaft nog, dacht ik. En ook een stijlvolle fotodoos of – hoes blijft een gat in de markt. Maar prijs-kwaliteit vind ik het een heel mooi product. Na de zomer maak ik er zeker nog eentje van mijn eindeloze instagramverzameling.

5 gedachten over “Fotoalbum”

    1. ik ben ook heel tevreden van fotoalbum.be
      mooie kwaliteit, de mogelijkheid om je eigen ding te doen (ik vind van die te sterk voorgekauwde dingen niet leuk), snelle levering en inderdaad tegen een redelijke prijs.

Reageer

